Uwaga kierowcy! Od środy, 4 maja do końca miesiąca na fragmencie ul. Urzędniczej od skrzyżowania z ul. Kazimierza Wielkiego, gdzie znajduje się szkoła, wdrożony zostanie pilotażowo projekt „Szkolnej ulicy”. Podstawowym założeniem projektu jest czasowe ograniczenie dojazdu samochodem bezpośrednio pod bramę szkoły.
Projekt „Szkolna ulica” jest odpowiedzią na wniosek dyrektora i rady rodziców Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 z ul. Urzędniczej 65.
Wspólnie wypracowanie rozwiązania zakładają, że ulica będzie niedostępna dla samochodów przez trzy kwadranse od godz. 7.45 do 8.30. O zasadach ruchu w tym czasie będzie informować znak drogowy (B-2 zakaz wjazdu) wraz z barierą, a nad prawidłowym funkcjonowaniem zmienionej organizacji ruchu będą czuwać funkcjonariusze straży miejskiej oraz policji.
Dla osób dowożących swoje dzieci z dalszych rejonów możliwe jest w dalszym ciągu skorzystanie z ogólnodostępnych miejsc parkingowych np. na ulicy Rzecznej, Kujawskiej czy Kazimierza Wielkiego.
Wśród rodziców i dzieci przeprowadzone będą badania ankietowe a ich wyniki pomogą podjąć decyzję o utrzymaniu, bądź zmianie organizacji ruchu na następny rok szkolny.
Źródło UMK
Zobacz również:
Niebawem wyłączona będzie komunikacja tramwajowa do pętli Krowodrza Górka
1 i 3 maja płacimy za parkowanie
reklama Urząd Miasta Krakowa przypomina kierowcom, że 1 i 3 maja na terenie miasta obowiąz…Sklep Alma przy ul. Pilotów zakończył działalność
Stało się to, co było zapowiadane od kilku dni. Delikatesy Alma przy ul. Pilotów zakończył…Wyjątkowy happening na Rynku Głównym [ZDJĘCIA]
Na Rynku Głównym zorganizowany został wyjątkowy happening. Organizatorem dzisiejszego wyda…
1 i 3 maja płacimy za parkowanie
Urząd Miasta Krakowa przypomina kierowcom, że 1 i 3 maja na terenie miasta obowiązują takż…Sklep Alma przy ul. Pilotów zakończył działalność
Stało się to, co było zapowiadane od kilku dni. Delikatesy Alma przy ul. Pilotów zakończył…Wyjątkowy happening na Rynku Głównym [ZDJĘCIA]
Na Rynku Głównym zorganizowany został wyjątkowy happening. Organizatorem dzisiejszego wyda…