W marcu z usług krakowskiego lotniska skorzystało 38 870 pasażerów

W marcu z usług krakowskiego lotniska skorzystało 38 870  pasażerów

W marcu z usług krakowskiego lotniska skorzystało 38 870  pasażerów, czyli o 85% mniej w stosunku do marca  2019 roku.

 „Kraków Airport konsekwentnie realizuje misję odbudowania siatki połączeń oraz bezpiecznego powrotu pasażerów na krakowskie lotnisko.” – powiedział Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

Kraków i Małopolska ponownie zyskają turystów między innymi dzięki inwestycjom zawartym w Planie Generalnym lotniska Kraków – Balice, które pozwolą na rozbudowę nowoczesnej infrastruktury naszego portu lotniczego. Od początku zdawaliśmy sobie sprawę z wyzwań które przed nami stoją, które czas pandemii tylko potęguje, jednak  nasze priorytety pozostają niezmienne .” – dodał Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

W związku z opublikowaniem w dniu 29.03.2021 r. rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, w którym mowa jest między innymi o tym, że zwolnienie z kwarantanny będzie możliwe, jeśli pasażer wykona test po przylocie do 48h po przekroczeniu granicy  od dnia 1.04.2021 punkty wymazowe zlokalizowane na parkingu P2  w Kraków Airport będą czynne 24h do odwołania. 

Daje to możliwość korzystania z punktów również pasażerom przylatującym do  Krakowa w godzinach wieczornych. 

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności