
Sieć Popeyes kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku. Rok 2025 okazał się dla marki rekordowy pod względem tempa rozwoju — sieć uruchomiła już 14 nowych lokali, a do końca roku planuje otworzyć kolejne sześć. Jednym z nich będzie trzeci Popeyes w Krakowie, który zadebiutuje w grudniu w Galerii Krakowskiej.
Popeyes, który szturmem zdobywa polski rynek fast food, w 2025 roku osiągnął najwyższą dynamikę wzrostu od momentu wejścia do kraju. Do połowy listopada sieć zwiększyła liczbę swoich restauracji o 14, a planowane kolejne otwarcia pozwolą przekroczyć próg 30 działających lokali jeszcze w tym roku.
Kraków jednym z kluczowych miast dla Popeyes
Nowy lokal w Galerii Krakowskiej będzie trzecim krakowskim adresem Popeyes. Jak podkreśla marka, stolica Małopolski szybko stała się jednym z najważniejszych punktów na mapie rozwoju sieci w Polsce.
– Polscy klienci powitali nas z dużą życzliwością – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce. – Lokale Popeyes stają się miejscem spotkań, gdzie liczy się zarówno smak, jak i atmosfera.
Popeyes bliżej krakowian
Galeria Krakowska, jeden z największych węzłów komunikacyjnych w mieście, zapewni marce dostęp do tysięcy codziennych pasażerów, studentów i turystów. Nowy lokal wzmacnia obecność Popeyes w strategicznych punktach miasta, odpowiadając na rosnące zainteresowanie charakterystycznym kurczakiem w stylu luizjańskim.
Obecnie w naszym mieście działają dwa lokale tej sieci: w Centrum Handlowym Serenada i Bonarce.
Te artykuły mogą Cię zainteresować:
Mieszkańcy Krakowa ostrzeżeni przed nowym oszustwem
Jak zgłosić hałas w nocy? Poradnik mieszkańca Krakowa
Tu zima nabiera blasku! Magiczna atrakcja niedaleko Krakowa startuje już pod koniec listopada


