
Czy nasza marka od dawna już jest obecna w internecie, ale nie czerpiemy z tego tytułu żadnych realnych korzyści? Źródłem takiego stanu rzeczy może być nieefektywna lub przestarzała strona internetowa. Sprawdź, dlaczego warto postawić na redesign witryny www.
Zmieniające się trendy w projektowaniu stron www
Raz zaprojektowana i postawiona strona lub sklep internetowy da nam gwarancję zasięgów przez wiele lat? Wiele osób wychodziło z takiego założenia jeszcze kilkanaście lat temu. Efekt? Dzisiaj te marki praktycznie nie istnieją w przestrzeni cyfrowej. Trendy w projektowaniu stron, ale także zwyczaje internautów, ich styl życia, oczekiwania i sposób odbierania bodźców zewnętrznych znacznie się zmienił, do czego nasza stara strona nie została dostosowana.
Jeśli nie chcemy pozostać z tyłu, czas przekonać się, że skuteczna agencja interaktywna Kraków na nowo pomoże nam zdobyć klientów i wyprzedzić konkurencję.
Brak widocznych efektów SEO
Bardzo często o braku efektów dowiadujemy się w ostatnim momencie, gdy przypomni nam się o sprawdzeniu wyników naszej strony internetowej. Jeśli nie dbaliśmy dostatecznie o pozycjonowanie, ogólnie pojęte SEO i optymalizację techniczną, prawdopodobnie nikt już na witrynę nie zagląda, nie mówiąc już o jej pozycji w rankingu wyszukiwarki Google.
Brak widoczności łączy się bezpośrednio z punktem pierwszym, czyli zmieniającymi się trendami. Jednak nawet po redesignie strony nie może uznać, że raz odświeżona strona zapewni nam kolejne lata spokoju. Marketing internetowy to dziedzina bardzo dynamiczna, w której bieżące pozycjonowanie i regularne dbanie o SEO jest podstawą utrzymywania się na odpowiedniej pozycji.
Jak zbudować stronę internetową od nowa?
Może być również tak, że nasza strona internetowa, zbudowana kilkanaście lat temu, nadaje się jedynie do kosza. Warto przed podjęciem kroków skonsultować się z profesjonalną agencją interaktywną, która zadecyduje, czy tworzenie stron internetowych Kraków nie będzie przypadkiem tańszą inwestycją, niż redesign tej dotychczasowej.
Podczas współpracy z agencją będziemy mogli na nowo zdefiniować swoje potrzeby, zidentyfikować potencjalnych klientów, a następnie, na bazie doświadczenia i wiedzy ekspertów wspólnie wypracować finalny projekt strony, który odniesie zamierzony efekt marketingowy.