Marka Shein poinformowała media, że rusza w trasę do sześciu popularnych kampusów uniwersyteckich w różnych miastach Polski. Krakowscy studenci powiedzieli „NIE”.
Mobilny punkt marki Shein miał pojawić się na kampusie 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego.
„Na wybranych kampusach pojawi się specjalnie zaprojektowany SHEIN Cloud Car, który będzie antidotum na jesienną chandrę. Marka postanowiła dodać młodym ludziom odrobinę pozytywnej energii, szczypty inspiracji oraz podnieść pozytywne wibracje, by mogli rozpocząć nowy rok akademicki na luzie i pełni entuzjazmu. Studenci odwiedzający strefę będą mogli zapoznać się z najciekawszymi modowymi propozycjami: od ubrań z najnowszych kolekcji odzieżowych po akcesoria, które doskonale uzupełnią każdą stylizację. SHEIN przygotowało także stanowisko home&living, w którym można znaleźć inspiracje dotyczące urządzania wnętrz, a także miejsce z uczelnianymi akcesoriami czy gadżetami na nowy semestr. W przestrzeni beauty każdy może poznać kosmetyki, które świetnie sprawdzą się do codziennego makijażu.” – przekazano w informacji prasowej.
Studenci powiedzieli „NIE”
Samorząd Studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego poinformował w social mediach, że na kampusie nie zostanie przeprowadzona akcja marki Shein.
„Wczoraj dotarła do nas informacja o planowanym stoisku firmy Shein na naszym kampusie. Pragniemy jednoznacznie podkreślić, że od razu, gdy tylko dowiedzieliśmy się o tym fakcie, podjęliśmy natychmiastowe działania, by temu zapobiec. Zdecydowanie sprzeciwiamy się działalności firm, których reputacja i postępowanie są niezgodne ze standardami etycznymi.” – podkreślili studenci
Po interwencji Samorządu Studentów, Władze Uniwersytetu podjęły decyzję, że stoisko Shein nie pojawi się na terenie kampusu.
Zobacz także:
Zaatakowali przypadkową osobę maczetą. Sprawcy mają po 15 lat
Groźny pożar w Krakowie. Strażacy siłą musieli sforsować drzwi [ZDJĘCIA]