
Multikino ostrzega swoich klientów przed kolejnymi próbami oszustw, które w ostatnim czasie pojawiły się w sieci. Wiele osób wpada w pułapkę „bonusów”, „konkursów”, „darmowych zestawów” czy „biletów” do tej sieci kin.
Sieć kin Multikino ponownie apeluje do swoich klientów o czujność w sieci. Oszuści wykorzystują różne możliwości i podszywają się pod firmy organizując m.in. konkursy, w których później np. trzeba zapłacić za przesyłkę albo podać kod BLIK.
Multikino zaznacza, że w ramach prowadzonych akcji kino nigdy nie prosi o podanie kodu BLIK, czy podania numeru karty płatniczej.
Co może was zmylić?
-Profesjonalna i ładna grafika – przyciąga wzrok, daje poczucie autentyczności treści.
-Wykorzystanie logotypów
-„Konkurs” tworzy profil, którego zadaniem jest wzbudzenie zaufania i podtrzymanie autentyczności poprzez zachowanie spójności tematu np. fanpage filmowy, rozrywkowy.
-Staranny tekst.
Te artykuły mogą Cię zainteresować:
Policjanci wkroczyli do 15 mieszkań na terenie Krakowa