Sieć sklepów Kaufland wprowadził kolejną usługę, która usprawni swoim klientom robienie zakupów. Mowa o usłudze K-Scan, która daje możliwość skanowania produktów za pomocą smartfonu. Jak to działa?
Do tej pory klienci sieci sklepów Kaufland mogli używać w tym celu specjalnych skanerów znajdujących się przed wejściem na halę sprzedaży. Teraz skanowanie produktów będzie możliwe także przy pomocy własnego smartfonu z zainstalowaną aplikacją Kaufland.
Opcja ta jest dostępna we wszystkich sklepach posiadających usługę K-Scan.
Lokalizacje w Krakowie:
- Kraków – os. Kombatantów 16a
- Kraków – ul. Bratysławska 4
- Kraków – ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej 14
- Kraków – ul. Norymberska 1
- Kraków – ul. Wielicka 259
Jak działa ta usługa?
Usługę samodzielnego skanowania produktów K-Scan wprowadzono jesienią 2022 roku w wybranych marketach sieci w Polsce. Rozwiązanie zostało entuzjastycznie przyjęte przez klientów, dlatego kilka miesięcy później, w marcu br. K-Scan wdrożono w kolejnych kilkudziesięciu placówkach. Do tej pory klienci skorzystali z mobilnych skanerów prawie pół miliona razy. Teraz Kaufland poszedł o krok dalej, umożliwiając samodzielne skanowanie produktów za pomocą smartfonów z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Po pomyślnych testach w sklepie przy ul. Bardziej we Wrocławiu z aplikacji wzbogaconej o funkcję K-Scan można korzystać już w 35 placówkach Kaufland.
Usługa K-Scan dostępna jest dla klientów zarejestrowanych w programie lojalnościowym Kaufland Card i posiadających smartfon z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Aby korzystać ze skanera w telefonie, po zainstalowaniu aplikacji należy wypełnić formularz rejestracyjny, zaakceptować warunki użytkowania i potwierdzić swoją aktualną lokalizację. Następnie wystarczy skanować produkty podczas zakupów za pomocą smartfonu, a na koniec wygodnie zapłacić za nie przy kasie samoobsługowej, skanując kod QR.