Urzędnicy będą pracować krócej. W ten sposób miasto chce zmniejszyć rachunki za prąd

Urzędnicy będą pracować krócej. W ten sposób miasto chce zmniejszyć rachunki za prąd

Od najbliższego poniedziałku,5 grudnia Urząd Miasta Krakowa zmienia godziny obsługi mieszkańców we wszystkich lokalizacjach do godz. 15.30. W ten sposób miasto chce zmniejszyć rachunki za prąd.

Większość usług świadczonych dotychczas w trzech lokalizacjach Urzędu Miasta Krakowa w godzinach popołudniowych będzie można zrealizować w Punktach Obsługi Mieszkańców funkcjonujących w galeriach handlowych (Galeria Bronowice, ul. Stawowa 61; Galeria Bonarka City Center, ul. Kamieńskiego 11; Galeria Serenada, al. Bora-Komorowskiego 41), które będą teraz otwarte od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-18.00.

Składanie wniosków do CEIDG dotyczących założenia firmy przez osoby fizyczne, zmiany danych, zawieszenia/wznowienia działalności gospodarczej oraz zamknięcia firmy będzie możliwe w godzinach popołudniowych wyłącznie w POM – Galeria Serenada od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-18.00.

Pozostałe usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach w godzinach od 7.40 do 15.30.

Przypominamy, że kontakt z Urzędem Miasta Krakowa w przypadku niektórych spraw, odbiór przez strony dokumentów, których nadawcą jest Urząd, prowadzony jest także za pośrednictwem usługi Paczkomat Urząd 24:

  • bezpłatny odbiór przesyłek odbywa się w jednym z pięciu paczkomatów zlokalizowanych przy: al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a, os. Zgody 2, ul. Bohdana Zaleskiego 23 oraz ul. Mogilskiej 41
  • nadawanie przez mieszkańców przesyłek do Urzędu Miasta Krakowa odbywa się poprzez stronę internetową urzad24.inpost.pl, wypełnienie formularza, dokonanie opłaty
  • umieszczenie przesyłki w jednym z paczkomatów lub w jakimkolwiek innym paczkomacie InPost zlokalizowanym na terenie Krakowa.

Od 5 grudnia odbiór dowodu osobistego w stałych lokalizacjach tj. al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielicka 28a i os. Zgody 2 będzie możliwy wyłącznie do godziny 15.30. Nie będzie obsługi popołudniowej, a więc obsługa klientów będzie prowadzona wyłącznie do godz. 15.30.

WAŻNE: W galeriach handlowych nie można odebrać dowodu osobistego.

W galeriach można załatwić sprawy z zakresu Wydziału Spraw Administracyjnych:

  • Galeria Bronowice, ul. Stawowa 61, I piętro, lokale nr 157 i 193 (vis a vis Poczty)
    • dokonanie zameldowania i wymeldowania
    • złożenie wniosku o dowód osobisty (odbiór dowodu osobistego przy al. Powstania Warszawskiego 10 do godz. 15.30)
  • Galeria Bonarka, ul. Kamieńskiego 11, poziom 1; lokal G 26
    • dokonanie zameldowania i wymeldowania
    • złożenie wniosku o dowód osobisty (odbiór dowodu osobistego przy ul. Wielickiej 28a do godz. 15.30)
  • Galeria Serenada, ul. Bora-Komorowskiego 41, poziom 2; lokal B-213
    • dokonanie zameldowania i wymeldowania
    • złożenie wniosku o dowód osobisty (odbiór dowodu osobistego przy os. Zgody 2 do godz. 15.30)
    • składanie wniosków do CEIDG w zakresie: założenia działalności gospodarczej, zmiany danych firmy zawieszenia/wznowienia działalności gospodarczej, zamknięcia firmy
    • potwierdzanie profilu zaufanego.

Sprawy z zakresu Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców:

  • Galeria Bronowice
    • przyjmowanie dokumentów dotyczących rejestracji pojazdów, odbiór dowodów rejestracyjnych, rejestracja pojazdów
    • przyjmowanie wniosków w sprawie praw jazdy
  • Galeria Bonarka
    • przyjmowanie dokumentów dotyczących rejestracji pojazdów, odbiór dowodów rejestracyjnych, rejestracja pojazdów
    • przyjmowanie wniosków w sprawie praw jazdy
  • Galeria Serenada
    • przyjmowanie dokumentów dotyczących rejestracji pojazdów, odbiór dowodów rejestracyjnych, rejestracja pojazdów
    • przyjmowanie wniosków i odbiór praw jazdy.
reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności