Zmiana godzin obsługi mieszkańców. W ten sposób miasto chce zmniejszyć rachunki za prąd

Urząd Miasta Krakowa zmienia godziny obsługi mieszkańców. Jak czytamy w komunikacie, od 5 grudnia zmienione zostaną godziny obsługi mieszkańców. Z usług świadczonych dotąd do godz. 18.00 w trzech lokalizacjach UMK (al. Powstania Warszawskiego 10, os. Zgody 2 i ul. Wielicka 28a) nie będą realizowane: nadawanie nr PESEL dla obywateli Ukrainy,  wydawanie dowodów osobistych, działalność Punktu Obsługi Przedsiębiorcy. W ten sposób miasto chce zmniejszyć rachunki za prąd.

Większość usług świadczonych dotychczas w trzech lokalizacjach UMK w godzinach popołudniowych będzie można zrealizować w Punktach Obsługi Mieszkańców, funkcjonujących w galeriach handlowych (Galeria Bronowice, ul. Stawowa 61; Galeria Bonarka City Center, ul. Kamieńskiego 11; Galeria Serenada, al. Bora-Komorowskiego 41), które będą teraz otwarte od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-18.00.

Urząd Stanu Cywilnego w godz. 15.30-18.00 będzie funkcjonował tylko w jednej lokalizacji – przy ul. Lubelskiej 29.

Pozostałe usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach w godzinach od 7.40 do 15.30.

Przypominamy, że kontakt z Urzędem Miasta Krakowa w przypadku niektórych spraw – odbiór przez strony dokumentów, których nadawcą jest UMK, prowadzony jest także za pośrednictwem usługi Paczkomat Urząd 24:

  • odbiór przesyłek (bezpłatny) odbywa się w jednym z pięciu paczkomatów zlokalizowanych przy: al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a, os. Zgody 2, ul. Bohdana Zaleskiego 23 oraz ul. Mogilskiej 41
  • nadawanie przez mieszkańców przesyłek do Urzędu Miasta Krakowa odbywa się poprzez stronę internetową urzad24.inpost.pl, wypełnienie formularza, dokonanie opłaty oraz umieszczenie przesyłki w jednym z paczkomatów lub w jakimkolwiek innym paczkomacie InPost zlokalizowanym na terenie Krakowa.
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności