Kserokopiarka w biurze – kupić czy dzierżawić?

Artykuł sponsorowany
Kserokopiarka w biurze – kupić czy dzierżawić?

Praca w biurze to szereg różnych obowiązków. W wielu z nich udział bierze kserokopiarka. Jej liczne zastosowania sprawiają, że przydaje się ona każdego dnia. Można więc powiedzieć, że w wielu miejscach pracy jest to urządzenie niezbędne. Jak więc wybrać to właściwe? W dodatku czy musimy je kupować, czy może dobrą alternatywą będzie dzierżawa?

Czego dokładnie potrzebujesz?

Musisz mieć świadomość tego, że te urządzenia potrafią się mocno od siebie różnić. Oczywiście każda kserokopiarka będzie potrafiła tworzyć kopie dokumentów, faksować czy skanować. Natomiast bez problemu znajdziemy w sklepach bardziej zaawansowane maszyny, które mogą zaskoczyć swoją funkcjonalnością. Takim sklepem jest na przykład https://prima.org.pl/, w którym można otrzymać fachową pomoc w wyborze.

Jeśli chcemy dobrać odpowiednią kserokopiarkę, musimy zdecydować, do czego będziemy jej najczęściej używać, a także z jaką częstotliwością. Jak wiadomo, każda firma ma swoje specjalizacje, a więc i przeznaczenie tych urządzeń będzie nieco inne. Należy mieć natomiast świadomość tego, że za pomocą tego ważnego biurowego elementu nasza praca będzie łatwiejsza, a obowiązki wykonamy sprawniej.

Co powinniśmy brać pod uwagę podczas wyboru kserokopiarki? Przede wszystkim zwróćmy uwagę na:

  • Ile dokumentów w ciągu miesiąca będziemy drukować;
  • W jakim formacie będą nasze dokumenty – nie zawsze jest to bowiem format A4;
  • Czy będziemy drukować jedynie w kolorze czarnym, czy też będą nam potrzebne inne kolory;
  • Czy przydadzą nam się dodatkowe funkcjonalności;
  • Ile przestrzeni w naszym biurze posiadamy;

Gdy już udzielimy sobie odpowiedzi na te pytania, będzie nam łatwiej zdecydować, jakiej kserokopiarki potrzebujemy. W razie czego nie bójmy się również zadawać pytań sprzedawcom. Ważne jest bowiem podjęcie odpowiedniej decyzji.

Kupić czy wynająć

Jeśli wiemy już, jakiego urządzenia będziemy potrzebować, pozostaje ustalić, czy chcemy kserokopiarkę kupić, czy też wydzierżawić. W przypadku niektórych biur zakup byłby znacznym wydatkiem, który mocno obciążyły by budżet. Dzierżawa nie tylko nie opróżni naszego portfela, ale również zapewni nam inne korzyści. Mamy na przykład wsparcie firmy zewnętrznej w zakresie konserwacji czy naprawy urządzeń.

Ważna jest również elastyczność. W biznesie dużą rolę odgrywa skalowanie. Czasem potrzeba nam większej ilości urządzeń, ponieważ firma się rozrasta, a czasem część z nich staje się zbędna, ponieważ nasza działalność jest w dużym stopniu sezonowa. W takiej sytuacji dzierżawa kserokopiarki Kraków pozwoli nam na szybkie dostosowanie się do zmieniających się sytuacji.

Podczas dzierżawy nie musimy również martwić się wymianą części bądź materiałów eksploatacyjnych. W razie jakichkolwiek problemów wszystkim zajmie się firma, z którą współpracujemy. Dzięki temu my możemy skupić się na swojej pracy. Właśnie z tych powodów wynajem tych urządzeń jest tak popularny. Przede wszystkim pozwala na dużą elastyczność, a także zapewnia nam możliwość korzystania z kserokopiarek wysokiej jakości, na których zakup nie moglibyśmy sobie pozwolić. To silne argumenty, które przekonały wielu właścicieli firm.

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności