ZUS wprowadza zmiany w obsłudze klientów

Od 11 lipca zostaną wprowadzone zmiany w obsłudze klientów w ZUS.

Od 11 lipca br. we wszystkich placówkach ZUS obsługa klientów w poniedziałki będzie w godz. 8.00–17.00.

W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku placówki ZUS obsługują klientów w godz. 8.00–15.00.

W ZUS można też załatwić swoje sprawy bez wychodzenia z domu:

·       podczas e-wizyty,

·       przez za Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,

·       telefonicznie – pod numerami:

 -22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS – w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 7.00–8.00,

 -22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godzi. 7.00–20.00,

 -22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy – w dni robocze (pn.-pt.) w godzin. 8.00–18.00.

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności