Straż Miejska w Krakowie rekrutuje. Tyle można zarobić

Straż Miejska w Krakowie prowadzi rekrutację na strażników miejskich. Wolnych jest 30 etatów.

1. Wymagania formalne:

  • obywatelstwo polskie,
  • ukończony 21 rok życia,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie średnie,
  • nienaganna opinia,
  • sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
  • niekaralność sądowa za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej.


2. Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, bezpieczeństwo narodowe,
  • ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
  • zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym, 
  • znajomość języków obcych,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • znajomość topografii Krakowa,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • odporność na stres.

3. Zakres obowiązków:

  • ochrona porządku publicznego na terenie Miasta Krakowa,
  • realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego. 

4. Warunki pracy i płacy w Straży Miejskiej:

  • praca patrolowa w terenie,
  • trzy zmiany,
  • 8 lub 12 godzin dziennie w równoważnym systemie czasu pracy,
  • przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
  • umowa o pracę na czas określony,
  • wynagrodzenie zasadnicze 3 300 zł brutto (w trakcie trzymiesięcznego szkolenia  podstawowego), 3 600 zł brutto (po ukończeniu szkolenia podstawowego i zdaniu egzaminu),
  • po roku możliwość awansu na stanowisko Młodszego Strażnika (wynagrodzenie: 4000 zł brutto),
  • dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy,
  • dopłaty do godzin nocnych, nadliczbowych,
  • premia regulaminowa (po ukończeniu szkolenia podstawowego i zdaniu egzaminu),
  • system nagród uznaniowych,
  • dodatkowe roczne wynagrodzenie, tzw. „trzynasta pensja”,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń medycznych.


5. Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • kwestionariusz personalny kandydata,
  • książeczka wojskowa (kserokopia stron z wpisami, oryginał do wglądu),
  • dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie, oryginały do wglądu).

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Aplikacje można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty pod adresem:

Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków oraz w formie elektronicznej na adres: kadry@strazmiejska.krakow.pl w terminie do dnia 8 kwietnia 2022 r. Dla zachowania terminu decydująca jest data doręczenia dokumentów do Straży Miejskiej Miasta Krakowa. Szczegółowe informacje są dostępne w Referacie Kadr, tel. 12 68 82 20

Pod wskazanym wyżej adresem kandydaci otrzymują pełną informację na temat naboru oraz kwestionariusz personalny kandydata.

Zobacz również:

Marzec był dynamicznym miesiącem dla krakowskiego lotniska

Straż miejska ma nowe uprawnienia!

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności