
Straż Miejska w Krakowie prowadzi rekrutację na strażników miejskich. Wolnych jest 30 etatów.
1. Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 21 rok życia,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie średnie,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność sądowa za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.
2. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, bezpieczeństwo narodowe,
- ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
- zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym,
- znajomość języków obcych,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość topografii Krakowa,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
- umiejętność pracy w grupie,
- odporność na stres.
3. Zakres obowiązków:
- ochrona porządku publicznego na terenie Miasta Krakowa,
- realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.
4. Warunki pracy i płacy w Straży Miejskiej:
- praca patrolowa w terenie,
- trzy zmiany,
- 8 lub 12 godzin dziennie w równoważnym systemie czasu pracy,
- przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
- umowa o pracę na czas określony,
- wynagrodzenie zasadnicze 3 300 zł brutto (w trakcie trzymiesięcznego szkolenia podstawowego), 3 600 zł brutto (po ukończeniu szkolenia podstawowego i zdaniu egzaminu),
- po roku możliwość awansu na stanowisko Młodszego Strażnika (wynagrodzenie: 4000 zł brutto),
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy,
- dopłaty do godzin nocnych, nadliczbowych,
- premia regulaminowa (po ukończeniu szkolenia podstawowego i zdaniu egzaminu),
- system nagród uznaniowych,
- dodatkowe roczne wynagrodzenie, tzw. „trzynasta pensja”,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń medycznych.
5. Wymagane dokumenty:
- CV,
- kwestionariusz personalny kandydata,
- książeczka wojskowa (kserokopia stron z wpisami, oryginał do wglądu),
- dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie, oryginały do wglądu).
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty pod adresem:
Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków oraz w formie elektronicznej na adres: kadry@strazmiejska.krakow.pl w terminie do dnia 8 kwietnia 2022 r. Dla zachowania terminu decydująca jest data doręczenia dokumentów do Straży Miejskiej Miasta Krakowa. Szczegółowe informacje są dostępne w Referacie Kadr, tel. 12 68 82 20
Pod wskazanym wyżej adresem kandydaci otrzymują pełną informację na temat naboru oraz kwestionariusz personalny kandydata.
Zobacz również: