Galeria Krakowska przeprasza za zachowanie pracownika ochrony

Galeria Krakowska przeprasza za zachowanie pracownika ochrony

Galeria Krakowska przeprasza za zachowanie pracownika ochrony, który nie zgodził się pomóc Krakowskiemu Towarzystwu Opieki nad Zwierzętami.

KTOZ poinformował na swoim fanpage, że piesek czekał dłuższy czas w deszczu, przywiązany przed Galerią Krakowską. „Zostaliśmy poproszeni o interwencję. Udaliśmy się więc do ochrony obiektu z prośbą o ogłoszenie, że taki i taki piesek czeka na właściciela już dłuższy czas przed sklepem. Niestety.. dowiedzieliśmy się, że nie praktykują TAKICH ogłoszeń” – czytamy w komunikacie.

Zwróciliśmy się w tej sprawie do Galerii Krakowskiej o wyjaśnienie opisanej sytuacji przez KTOZ.

Otrzymaliśmy informację, którą również w komentarzach Galeria umieszczała pod wpisem na Facebooku.

Oryginalna treść:

„Jesteśmy tak samo zbulwersowani tą sytuacją i niezwłocznie zajęliśmy się jej wyjaśnieniem. Jest nam bardzo przykro i szczerze przepraszamy za zachowanie pracownika ochrony. Z całą mocą podkreślamy, że zrobimy wszystko, by nie dopuścić do tego typu sytuacji w przyszłości. Jesteśmy miejscem przyjaznym zwierzakom, dlatego będziemy z uwagą śledzić losy zostawionego pieska. Jesteśmy w tej sprawie w stałym kontakcie ze schroniskiem i trzymamy kciuki, żeby opiekun zwierzaka odnalazł się jak najszybciej”. Ze schroniska mamy informację, że jeszcze nie znalazł się właściciel. Jesteśmy z nimi w stałym kontakcie i będziemy pomagać w ewentualnym procesie adopcyjnym pieska.”

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności