Jak zapewnić sobie jeszcze lepsze pozycjonowanie strony w 2021 roku?

Artykuł partnera

Po miesiącach lockdownu i obostrzeń związanych z pandemią świat na nowo otwiera się i rozkwita. Trzeba jednak zauważyć, że przez ten trudny okres wiele stacjonarnych biznesów przeniosło się na stałe do internetu zwiększając tym samym konkurencję w wielu branżach. Dlatego właśnie dziś eksperci od pozycjonowania stron i marketingu internetowego są jeszcze bardziej nieodzowni. W poniższym artykule z ich pomocą przekonamy się na co zwrócić uwagę w sieciowych wysiłkach promocyjnych.

Indywidualny plan to podstawa skutecznego pozycjonowania stron!

Na początek specjaliści od SEO przyglądają się naszym rynkowym rywalom – analizują jak zaplanować lepsze pozycjonowanie strony, takie, które skrojone na twoje osobiste potrzeby pozwoli nam wykorzystać aktualny rozkład sił na rynku. Dopiero po dogłębnym zbadaniu sytuacji w danej niszy przychodzi czas na szczegółowy audyt naszej witryny, a więc zlokalizowanie błędów i niedociągnięć w obecnej odsłonie WWW.

W procesie pozycjonowania stron z AFTERWEB zadbamy w pierwszej kolejności o podstawy, określane dziś jako Core Web Vitals. Składają się na nie przyspieszanie czasu ładowania, zatroszczenie się o wysoką jakość interakcji projektu z użytkownikiem oraz oczywiście całkowite ułatwienie nawigacji w wersji mobilnej strony. Ten ostatni punkt jest szczególnie ważny w czasach, kiedy ponad połowa całego ruchu w sieci jest dziełem smartfonów i tabletów. Do fundamentalnych czynników zaliczyć musimy też jednak bezpieczeństwo połączenia, a więc szyfrowanie i odpowiednie certyfikaty strony.

Wyjątkowa treść jest prawdziwym sercem pozycjonowania

Dziś posiadając własną witrynę, portal lub e-sklep musimy zdawać sobie sprawę, że istniejemy w świadomości internauty dopiero wtedy, kiedy potrafimy się pozytywnie wyróżnić na tle dziesiątek, a niekiedy nawet setek podobnych stron. Właśnie dlatego warto pozwolić profesjonalistom na zajęcie się publikowanymi przez nas treściami. Niekiedy ciekawie prowadzony blog firmowy z oryginalnymi tematami odpowiadającymi na potrzeby czytelników oraz klientów jest w stanie przesądzić o naszej dominacji.

Pozytywny odbiór unikalnych tekstów, filmów czy grafik nierzadko staje się głównym impulsem do dokonania zakupów na stronie. Zgodnie z kryteriami wprowadzonymi przez algorytm Google o nazwie EAT powinniśmy zawartością serwisu budować przede wszystkim naszą ekspertyzę, autorytet a także wiarygodność – minęły już czasy, kiedy o klikalność i liczbę odwiedzin walczyło się wszelkimi możliwymi sposobami. Stąd też najlepiej już dziś zdać się na pomoc fachowej agencji, która nie tylko dopasuje dla nas najlepszy plan działania, ale także ustanowi doskonałą bazę contentową przekładającą się na wyniki sprzedażowe!

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności