Czy należy łączyć pozycjonowanie SEO z reklamą kontekstową PPC?

Artykuł sponsorowany
Czy należy łączyć pozycjonowanie SEO z reklamą kontekstową PPC?

SEO (search engine optimization) i PPC (pay per click) najlepiej połączyć, gdy strona jest w pełni naprawiona, dobrze wyświetla się na wszystkich urządzeniach oraz posiada wysokiej jakości i użyteczną treść, niezależnie od tego, czy jest to produkt, usługa czy portal informacyjny.

Połącz klasyczne SEO z PPC tylko wtedy, gdy masz i rozróżniasz podstawowe słowa kluczowe. Pomoże to nie tylko znaleźć, ale i szybko przyciągnąć użytkownika na Twoją stronę. Nie zapominaj o rosnącej popularności portali społecznościowych – ważne jest, aby angażować jak najwięcej platform, które doprowadzą użytkownika do Twojej strony.

Rodzaje pozycjonowanie SEO

Optymalizacja zewnętrzna – zestaw prac poza Twoją witryną, mających na celu poprawę jej pozycji poprzez wzmiankę o niej w zewnętrznych zasobach internetowych. Do tego celu wykorzystuje się linki, które muszą być wysokiej jakości i pochodzić z dobrego, godnego zaufania źródła.

Google i inne wyszukiwarki mają różne poglądy na temat znaczenia linków zewnętrznych: w pierwszym przypadku możliwe jest przebicie się do top 10 bez silnej optymalizacji zewnętrznej, natomiast w przypadku Google brak linków to bezpośredni wyrok na tylne strony wyszukiwarki.

Optymalizacja wewnętrzna to wszystkie te same prace, ale prowadzone wewnątrz witryny, mające na celu poprawę jej widoczności. Prace te obejmują: ustawianie tagów, meta tagów, title, nagłówkówh1-h6, img alt przy obrazkach, linkowanie wewnętrzne, wyszukiwanie błędów, poprawę jakości kodu strony, itp.

Dlaczego pozycjonowanie SEO jest lepsze niż reklama kontekstowa PPC?

  • Pomimo wysokich kosztów usług promowania strony, w ostatecznym rozrachunku koszt przejścia będzie znacznie niższy niż w przypadku korzystania z reklamy kontekstowej.
  • Efekt pozycjonowania utrzymuje się w wynikach wyszukiwarki znacznie dłużej. Po wyłączeniu PPC, strona natychmiast „wylatuje” nie tylko z top 10, ale z pierwszych stron.
  • Użytkownicy są bardziej skłonni zaufać witrynom, które pojawiły się na najwyższych pozycjach organicznie.
    Duża grupa docelowa. Przeprowadzenie prac SEO na stronie internetowej pozwoli Twojej stronie na promocję, zwiększając zasięg geograficzny odbiorców.

Pozycjonowanie SEO dla stron internetowych

Promocja stron internetowych odbywa się na zlecenie użytkownika, z wykorzystaniem wiedzy o wyszukiwarkach. Pojęcie promocji strony obejmuje zespół działań związanych z awansem strony do TOP 10, z uwzględnieniem algorytmów rankingowych różnych wyszukiwarek.

Komu potrzebne jest SEO?

Pozycjonowanie stron Kraków jest niezbędne dla webmasterów, właścicieli stron internetowych, start-upów i ogólnie tych, którzy próbują konwertować klientów. Oczywiście można uprawiać autopromocję strony – nikt tego nie zabrania. Pamiętaj tylko, że algorytmy rankingowe wyszukiwarek ciągle się zmieniają, wyznaczając nowe trendy, które niełatwo jest śledzić.

Efektem pozycjonowania jest poprawa widoczności strony

Pozycjonowanie(optymalizacja) strony rozpoczyna się od audytu SEO, po którym następuje analiza stron konkurencji. Po tych dwóch punktach, eksperci przechodzą do tworzenia strategii promocji.

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności