Kraków Airport będzie organizatorem 4. edycji ACI Customer Experience Global Summit 2022

W czwartek, 9 września, podczas konferencji ACI Customer Experience Global Summit, odbywającej się w Montrealu w Kanadzie Airports Council International (ACI) World Międzynarodowa Rada Portów Lotniczych uroczyście ogłosiła, że przyszłoroczne wydarzenie, czyli 4. edycja ACI Customer Experience Global Summit, które zaplanowano w dniach 13-15 września 2022 r., odbędzie się w Krakowie.

Tegoroczne spotkanie w Montrealu  składało się z wydarzeń zarówno hybrydowych jaki spotkań na „żywo”. Na ACI Customer Experience Global Summit od lat spotykają się delegaci, przedstawiciele portów lotniczych z całego świata, by wspólnie dyskutować o najlepszych rozwiązaniach zapewniających pasażerom bezpieczeństwo, komfort i wysokiej jakości usługi na lotniskach co szczególnie ważne jest obecnie, gdy  porty lotnicze wprowadzają coraz to nowe, innowacyjne rozwiązania.

Po tym, jak w tym roku impreza ACI Customer Experience Global Summit wróciła na arenę międzynarodową, nie możemy się doczekać przyszłorocznej współpracy z Kraków Airport, ponieważ wtedy nasze wydarzenie po raz pierwszy zagości w Europie – powiedział Luis Felipe de Oliveira, dyrektor generalny ACI World. Wsłuchiwanie się w głos pasażerów po to, aby przygotować customer experience, które będzie odzwierciedlało ich zmieniające się potrzeby i oczekiwania jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej i pozostaje dla portów lotniczych jednym z kluczowych narzędzi biznesowych. Nasza globalna impreza, w nowej odsłonie, pozostaje jedną z najważniejszych dat w kalendarzu międzynarodowej branży lotniczej, zarówno dla portów lotniczych jak i ich partnerów, ponieważ stanowi nieocenione wsparcie, pomagając zapewnić bezpieczne, zdrowe i ciekawe doświadczenie kontaktu z usługami lotniczymi, którego oczekują pasażerowie – dodał dyrektor generalny ACI World.

Prezes zarządu Kraków Airport, Radosław Włoszek powiedział: – Jestem zaszczycony, że czwarty szczyt ACI Customer Experience Global Summit odbędzie się w Krakowie, w sercu Małopolski. Pandemia COVID-19 doprowadziła do stagnacji w branży lotniczej i zmusiła nas do przedefiniowania naszego podejścia do standardów bezpieczeństwa i obsługi klienta. Nasze motto „We are aviation” przełożyło się na naszą motywację i wspólne działanie, którego przykładem jest przystąpienie do ACI Airport Health Accreditation Programme wielu światowych i europejskich lotnisk. Komfort i bezpieczeństwo pasażerów to nasze kluczowe priorytety, a także istota szczytu ACI Customer Experience Global Summit. To właśnie w Krakowie  przez trzy dni międzynarodowa branża lotnicza, będzie prowadzić dyskusje, wymieniać się doświadczeniami w tak kluczowych dzisiaj aspektach.

W konferencji weźmie udział także Juan Carlos Salazar, sekretarz generalny Rady Międzynarodowej Organizacji Lotnictwa Cywilnego ICAO, zajmującej się opracowywaniem i wdrażaniem międzynarodowych przepisów w zakresie bezpieczeństwa oraz wspieraniem rozwoju transportu lotniczego.

Podczas konferencji ACI Customer Experience Global Summit, Międzynarodowa Rada Portów Lotniczych przekazała krakowskiemu lotnisku jako pierwszemu w Polsce wyjątkową nagrodę Airport Service Quality w kategorii Best Airport by Size and Region (dla europejskiego portu lotniczego obsługującego rocznie do 15 milionów pasażerów).

W Kraków Airport nieprzerwanie od 2007 roku prowadzony jest program Program Airport Service Quality (ASQ). To wiodący na świecie program pomiaru satysfakcji podróżujących z jakości i wysokich standardów obsługi na lotniskach. ASQ mierzy zadowolenie pasażerów według 34 kluczowych wskaźników wydajności, które pozwalają  na kompleksową ocenę poziomu świadczonych usług na ścieżce pasażera odlatującego i przylatującego.

Kraków Airport dynamicznie reaguje na zmieniające się przepisy międzynarodowe i zasady sanitarne podejmuje działania w kierunku podnoszenia jakości usług i stale monitoruje wszelkie uwagi podróżujących.

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności