Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców zwraca się do kierowców z apelem

Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców zwraca się do kierowców z apelem o terminowe odbieranie dokumentów. W Urzędzie Miasta Krakowa znajduje się obecnie ponad 17000 dowodów rejestracyjnych, które nie zostały odebrane przez właścicieli pojazdów.

Ze względu na pandemię oraz powszechnie znane przepisy o braku obowiązku posiadania przy sobie podczas kierowania samochodem dowodu rejestracyjnego i prawa jazdy, coraz więcej osób nie odbiera tych dokumentów z urzędu. Dotyczy to przede wszystkim dowodu rejestracyjnego. Tylko w okresie pandemii, od marca 2020 r. do 30 czerwca 2021 r., nasi mieszkańcy nie odebrali około 14500 dowodów.

Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców wyjaśnia, że odbiór dowodu rejestracyjnego jest konieczny do zakończenia procesu rejestracji. Po okresie ograniczenia obsługi ze względu na restrykcje pandemiczne, od czerwca urząd jest otwarty i obsługa klientów przez pracowników Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców odbywa się na bieżąco.

Zapraszamy po odbiór dowodów rejestracyjnych w celu dokończenia procesu rejestracji pojazdów.

Źródło UMK

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności