Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Krakowa

Wszystkie budynki Urzędu Miasta Krakowa nadal są dostępne wyłącznie dla klientów umówionych na wizytę bądź tych, którzy mają zamiar złożyć przesyłkę na dzienniku podawczym lub uzyskać informacje na odpowiednim stanowisku. Od 17 maja, zlikwidowane zostały pojemniki na przesyłki, wydłużono natomiast godziny pracy niektórych wydziałów.

Dzienniki podawcze w 10 lokalizacjach UMK

Od poniedziałku, 17 maja zlikwidowane zostały specjalne pojemniki wrzutowe na przesyłki. W ich miejsce uruchomiono natomiast stacjonarne dzienniki podawcze i informacyjne w 10 lokalizacjach UMK:

  • al. Powstania Warszawskiego 10
  • os. Zgody 2
  • pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Rynek Podgórski 1
  • ul. Grunwaldzka 8
  • ul. Kasprowicza 29
  • ul. Mogilska 41
  • ul. Stachowicza 18
  • ul. Wielicka 28a
  • ul. Nowohucka 1 (w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi).

Wydłużone godziny pracy w poniedziałki

Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Wydział Spraw Administracyjnych, Urząd Stanu Cywilnego oraz Wydział Podatków i Opłat (obsługa kas) – realizujące zadania związane z bezpośrednią obsługą klienta, jak również obsługą branżowych infolinii – od 17 maja rozpoczynają obsługę interesantów w każdy poniedziałek w godzinach 7.40-18.00 (w przypadku kas UMK w godzinach 7.40-17.45).

Kontakt z Urzędem Miasta Krakowa co do zasady odbywa się drogą elektroniczną, poprzez telefony stacjonarne i komórkowe, operatora pocztowego bądź usługę Paczkomat Urząd 24.

Usługi Paczkomat Urząd 24

  • odbiór przesyłek (bezpłatny) odbywa się w jednym z czterech paczkomatów: al. Powstania Warszawskiego 10, os. Zgody 2, ul. Mogilskiej 41, ul. Wielickiej 28a, ul. Zaleskiego 23.
  • nadawanie przez interesantów przesyłek do UMK odbywa się poprzez stronę internetową, wypełnienie formularza, wniesienie opłaty oraz użycie paczkomatu.

Punkty Obsługi Mieszkańców

Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych nadal są nieczynne.

Źródło UMK

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności