Rusza badanie satysfakcji klienta Urzędu Miasta Krakowa

Rusza badanie satysfakcji klienta Urzędu Miasta Krakowa

Urząd Miasta Krakowa zaprasza  do wypełnienia krótkiej ankiety, której wyniki pomogą ocenić poziom zadowolenia z jakości obsługi w Urzędzie Miasta Krakowa.

Urząd Miasta Krakowa we współpracy z firmą Lokalne Badania Społeczne prowadzi prace nad analizą jakości obsługi klienta UMKZasadniczym celem jest określenie mocnych i słabych stron Urzędu, zauważanych przez Państwa trudności i pożądanych zmian w sposobie pracy UMK.

Badanie Satysfakcji Klienta UMK prowadzone  jest w Urzędzie Miasta Krakowa od roku 2006, natomiast do roku 2016 odbywało się wyłącznie w formie indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych, przeprowadzanych na terenie Urzędu Miasta Krakowa w godzinach pracy Urzędu z klientami załatwiającymi sprawę w dniu badania w wybranych komórkach organizacyjnych UMK. Z uwagi na okoliczność, że część klientów UMK załatwia sprawy urzędowe przy wykorzystaniu instrumentów elektronicznych, „tradycyjne” badania ankietowe poszerzono od roku 2017 o badanie w formie elektronicznej. Przedmiotowym badaniem objęto identyczne komórki organizacyjne UMK, jak te w których prowadzone są badania w formie indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych.

Tutaj wypełnisz ankietę

Uwaga! Aby przejść dalej, należy udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania zamieszczone na danej stronie.

Ankieta będzie dostępna do 15 czerwca 2021 r.

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności