MPK apeluje do pasażerów!

MPK apeluje do pasażerów!

W związku z ograniczeniami w funkcjonowaniu Punktów Sprzedaży Biletów MPK apeluje, aby pasażerowie komunikacji miejskiej w Krakowie korzystali z możliwości zakupu biletu przez Internet lub w automatach biletowych.

Przypominamy, że MPK SA pozostawiło otwarty jeden Punkt Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5 wyłącznie z myślą o osobach, których sprawy nie mogą zostać zrealizowane przez Internet – dotyczy to m.in. osób wnioskujących o wydanie lub przedłużenie uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie oraz osób kupujących bilety specjalne (np. osoby bezrobotne). W związku z ciągle obserwowaną bardzo wysoką liczbą zarażeń SARS-CoV-2 apelujemy, aby pozostałe osoby zrezygnowały z wizyty w PSB przy ul. Podwale 3/5. – informuje MPK

Przypominamy, że:

  • zwroty biletów okresowych zapisanych na nośnikach mobilnych można wykonać samodzielnie – aplikacje są wyposażone w taką funkcjonalność (w przypadku posiadania pytań o mKKM prosimy o kontakt z infolinią – 12 19 150, w przypadku pytań o mKK prosimy o kontakt z infolinią – 12 254 14 00). 
  • osoby posiadające bilety okresowe zapisane na nośniku plastikowym mogą zwrócić bilet wysyłając kartę plastikową drogą pocztową (rekomendujemy list polecony) na adres:

MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków

Ważne, aby pamiętać o jednoczesnym wysłaniuinformacji o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze i adresu, na który ma zostać odesłana karta 

  • wnioski o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej można wypełnić przez Internet – na stronie www.kk.krakow.pl 
  • osoby, które potrzebują uzyskać fakturę za zakupiony bilet mogą to zrobić przez Internet – wystarczy wysłać taki wniosek na adres fakturyPSB@mpk.krakow.pl  
  • Przypominamy, że na wymianę biletów papierowych z nieaktualnej taryfy na nowe bilety jest jeszcze bardzo dużo czasu – można to zrobić do końca lipca 2021 roku.  
  • bilety okresowe można kupić za pośrednictwem stron internetowych: https://m.kkm.krakow.pl oraz https://ebilet.kkm.krakow.pl

W sprawach związanymi z biletami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

  • Infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
  • Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
  • Reklamacje – reklamacje@kkm.krakow.pl

Fot. Poglądowe czytelnik Marek

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności