Nowe udogodnienia dla pasażerów Tele-busa

Od 10 lutego każda osoba, która zamówi usługę Tele-busa, otrzyma wiadomość SMS z potwierdzeniem daty i trasy przejazdu, a także godziny początku i końca kursu. Dodatkowo, na 15 minut przed planowaną godziną rozpoczęcia przejazdu pasażer otrzyma ponowny komunikat SMS z przypomnieniem o planowanej podróży.

Udogodnienie dotyczy tych pasażerów, którzy podczas przekazywania danych kontaktowych dyspozytorowi MPK podali numer telefonu komórkowego.

Warto dodać, że wiadomości SMS będą także wysyłane do pasażerów w sytuacjach awaryjnych, np. gdy z jakiegoś powodu przyjazd Tele-busa o określonej godzinie nie będzie możliwy lub z przyczyn niezależnych od MPK musi ulec zmianie trasa przejazdu.

Wprowadzenie powiadomień wysyłanych na telefony użytkowników Tele-busa to początek zmian w funkcjonowaniu tej usługi. W planach MPK jest wprowadzenie możliwości składania zamówień przy pomocy aplikacji mobilnej lub strony internetowej.

Obecnie zamówienia Tele-busa można składać telefonicznie dzwoniąc do dyspozytorni na numery telefonów: 800 54 17 17 (połączenie bezpłatne) lub 12 254 17 17. Zamówienie Tele-busa można zgłaszać w dzień podróży, jednak nie później niż 30 minut przed jej planowanym rozpoczęciem lub na dowolny dzień w bieżącym tygodniu.

Przypomnijmy, że usługa Tele-busa funkcjonuje w rejonie Płaszowa i Rybitw. Polega na zamówieniu przejazdu przez telefon. Autobusy nie mają stałych tras, ani rozkładów jazdy. Godzina przyjazdu autobusu oraz trasa zależą od potrzeb pasażerów i dostępności autobusów.

Fot. MPK

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności