Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Krakowie

Od 27 października do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sali dla świadczeniobiorców w Oddziale ZUS w Krakowie przy ul. Pędzichów 27.

Wnioski oraz dokumenty można złożyć na stanowisku „Dziennik podawczy” lub do specjalnej skrzynki na dokumenty. Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych możliwa jest w:

·         ZUS Inspektorat  Kraków – Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12

oraz

·         ZUS Inspektorat  Kraków- Łagiewniki

·         ZUS Inspektorat  Kraków – Nowa Huta

·         ZUS Inspektorat Kraków – Pogórze

·         Biuro Terenowe w Miechowie

·         Biuro Terenowe w Myślenicach

Sprawy można załatwić zdalnie

Sprawy w ZUS można załatwić przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych. Od niedawna można również skorzystać z nowej usługi, czyli e-wizyty w ZUS. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj: e-wizyta w ZUS.

Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności