Kontakt telefoniczny z ZUS – nowe linie tematyczne

Kontakt telefoniczny z ZUS – nowe linie tematyczne

Aby ułatwić kontakt telefoniczny w najważniejszych aktualnie sprawach, od 18 marca ZUS uruchomił trzy nowe linie tematyczne pod nowymi numerami telefonów

Pierwszy nr telefonu 22 290 87 01 

  • obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
  • obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły

Drugi nr telefonu 22 290 87 02

  • obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców

Trzeci nr telefonu 22 290 87 03

  • obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej

Pod tymi numerami ZUS jest dostępny w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 – 15

Nadal do dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18.

Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

  • 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
  • 2 – Renty i emerytury,
  • 3 – Zasiłki,
  • 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
  • 5 – Informacje dla płatników,
  • 7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
  • 9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Bez kategorii