Przyszłość Tauron Areny Kraków

Przyszłość Tauron Areny Kraków

TAURON Polska Energia S.A. i Agencja Rozwoju Miasta S.A. w Krakowie postanowiły kontynuować współpracę przez kolejne cztery lata. Energetyczny lider dalej chce budować swoją markę w oparciu o obiekt jakim jest TAURON Arena Kraków –największa hala widowiskowo-sportowa w Polsce.

reklama

O współpracy między spółkami i znaczeniu TAURON Areny Kraków dla miasta mówili 10 stycznia, podczas konferencji prasowej: Jerzy Muzyk – zastępca prezydenta Krakowa ds. Zrównoważonego Rozwoju, Rafał Soja – prezes TAURON Sprzedaż oraz Małgorzata Marcińska – prezes zarządu ARM S.A.

reklama

– Nie można sobie już wyobrazić krajobrazu Krakowa bez tej hali – powiedział zastępca prezydenta Krakowa Jerzy Muzyk.  – To miejsce, gdzie możemy przyjąć wybitnych artystów, w którym odbywają się imprezy sportowe o charakterze międzynarodowym. Wciąż czytamy o kolejnych wydarzeniach, które odbędą się w TAURON Arenie Kraków i słyszymy, że ktoś wybiera się do TAURON Areny na koncert, festiwal czy mecz reprezentacji Polski. Ta nazwa bardzo mocno zakorzeniła się w świadomości mieszkańców Krakowa i gości odwiedzających nasze miasto.

– Kraków to największy ośrodek miejski na energetycznej mapie TAURONU – mówił Rafał Soja, prezes TAURON Sprzedaż, dodając, że w aglomeracji krakowskiej spółka ma ponad 400 tys. klientów w gospodarstwach domowych oraz dziesiątki tysięcy firm. – Konsekwentnie realizujemy strategię marki, która ma na celu kojarzenie znaku TAURON z solidnością, odpowiedzialnością i bezpieczeństwem, ale także z pozytywnymi emocjami i dobrą energią, czyli tym wszystkim, czego świadkami jesteśmy przy okazji imprez organizowanych w arenie – powiedział. Dodał, że TAURON Arena Kraków to piękny, funkcjonalny, nowoczesny i przyjazny dla niepełnosprawnych obiekt – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że przez kolejne cztery lata możemy być sponsorem krakowskiej Areny – podkreślił Rafał Soja.

– Najlepsi współpracują z najlepszymi – powiedziała Małgorzata Marcińska, prezes Agencji Rozwoju Miasta S.A. – Pięć lat temu, dzięki umowie sponsorskiej z TAURON Polska Energia S.A., otrzymaliśmy wsparcie doświadczonej firmy, której marka przełożyła się na budowane rozpoznawalności obiektu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z tak solidnym partnerem i cieszymy się, że będziemy ją mogli kontynuować. Jestem przekonana, że nasza współpraca jest wzorem znakomitej partnerskiej relacji biznesowej, w której obie strony zyskują wizerunkowo.

Obecnie obowiązująca umowa dotycząca sponsoringu tytularnego krakowskiej areny upływa pod koniec stycznia 2020 roku. Nowa będzie obowiązywać do stycznia 2024 roku.

Materiały prasowe

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności