Uwaga klienci banku ING! Bank zmaga się z awarią systemów bankowych.
Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej i działaniem aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm. Mogą nie działać płatności kartami i BLIK-iem, utrudnione jest wypłacanie pieniędzy z bankomatów.
Awaria ma wpływ na:
- Bankowośc internetową Moje ING i aplikację mobilną Moje ING mobile dla klientów indywidualnych – działają w podstawowym zakresie, można sprawdzać stany kont i wykonywać przelewy
- Bankowość internetową ING Business i aplikację mobilną dla klientów korporacyjnych – występują utrudnienia w dostępie i korzystaniu
- Płatności kartą w terminalach płatniczych i wypłaty pieniędzy z bankomatów – mogą występować utrudnienia
- Płatności i wypłaty kodami BLIK – mogą występować utrudnienia
- Płatności za zakupy internetowe poprzez „Płać z ING” i kodami BLIK – chwilowo są niemożliwe
- Dostępność bankowych infolinii – z powodu awarii dostajemy ogromną ilość telefonów, nie wszystkie jesteśmy w stanie odbierać