Centrum Obywatelskie w Krakowie zaprasza na szkolenie

Centrum Obywatelskie w Krakowie zaprasza na szkolenie

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie dotyczące komunikacji.
Komunikacja jest czymś więcej niż tylko wymianą informacji pomiędzy uczestnikami procesu. To rozumienie ukrytych lub niewypowiedzianych zawartości komunikatów, co wpływa na zdecydowanie lepsze porozumienie pomiędzy uczestnikami. Skuteczna komunikacja to umiejętność łagodzenia atmosfery w budowaniu porozumienia poprzez słowo, ton głosu, czy też gest. To fundament w budowaniu i kreowaniu zespołu marzeń.

Zakres szkolenia
Rola odpowiedniego nastawienia; pozytywne myślenie, odpowiednia postawa, myśli kreują rzeczywistość.
Moje mocne strony; dlaczego świadomość jest ważna?
Psychologiczne aspekty i ich rola w procesie komunikacji; autoanaliza umiejętności komunikacyjnych, przeszkody skutecznej komunikacji, logika- emocje-wartość, budowanie wiarygodności, podstawowe narzędzia skutecznej komunikacji.
Współpraca – Uleganie – Kompromis; praktyczne metody budowania porozumienia, jak sprawić, aby nasz rozmówca zawsze czuł się traktowany indywidualnie.
Asertywność i jej rola; mapa zachowań, profilaktyka i gaszenie pożarów, Analiza transakcyjna, informacja zwrotna, egzekwowanie własnych praw i ustanawianie granic.
Podsumowanie.

Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową. Na szkoleniu uczestnicy pracują aktywnie metodami:
1. Praca w grupach z obserwatorem,
2. Praca w parach,
3. Praca indywidualna,
4. Odgrywanie scenek,
5. Wykonywanie testów autodiagnostycznych,6. Dyskusja,
7. Burza mózgów,
8. Praca z kamerą.

Czas trwania szkolenia: 12h (dwa dni po 6 h)
Wtorek 06.08.2019, godz. 14.00-20.00
Środa 07.08.2019, godz. 14.00-20.00

Chcesz wziąć udział w szkoleniu? Zapisz się —> http://bit.ly/SzkolenieKomunikacja

Prowadząca Aleksandra Goc:

Trener Umiejętności Psychospołecznych, z doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze klienta. Jako trener spędziła na sali szkoleniowej ponad 1000 godzin. Jako Coach, przepracowała od 2009 roku ponad 500 godzin z klientami.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na wydziale Finansów i Ubezpieczeń, a także Psychologii w biznesie, Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Ukończyła Szkołę Trenerów Metrum , Szkołę Profesjonalnego Coacha ICF, a także wiele kursów i szkoleń z zakresu coachingu, zarządzania zespołem, motywowania pracowników. Uczestniczka konferencji naukowych i biznesowych z zakresu sprzedaży i marketingu.
Ponad 11 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klienta. Pracowała m. inn. dla MURAPOL S.A., LINK4, Wasko S.A., eSKY.pl, WorkExpress, Jobexpress i inni.
Pasjonuje się biegami górskimi i dietetyką kliniczną. trzykrotna maratonka z 2016, 2017 i 2018 roku.

Materiały prasowe

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności