Cirque du Soleil stawia na magię

Cirque du Soleil stawia na magię

Cirque du Soleil, które w zeszłym roku pojawiło się w Polsce ze swoją bestsellerową trasą OVO inspirowaną naturą i owadami, wprowadza kolejne zmiany w swojej strukturze. Firma dokonała właśnie trzeciego strategicznego przejęcia – po Blue Man Group i VStar Entertainment Group, które dołączyły do spółki w zeszłym roku. Wczorajsza akwizycja dotyczy The Works Entertainment, które polskim widzom będzie najbardziej kojarzyć się z show The Illusionists, które odbędzie się w Krakowie już w przyszłym tygodniu (spektakle od 15 do 17 lutego w TAURON Arenie Kraków). Co to oznacza dla osób, które kupiły bilety?

Dla widzów, którzy wybierają się na spektakl, nie zmienia się nic. Będą mogli oni zobaczyć magiczne show w Krakowie, miesiąc później w Gdańsku od 22 do 24 marca. W kwietniu spektakl przyjeżdża do Warszawy na 4 dni, od 10 do 14 kwietnia.

W oficjalnym oświadczeniu możemy przeczytać, że Cirque du Soleil chce rozwijać się z marki, która dostarcza widzom wyłącznie spektakli cyrkowych, w kierunku takiej, która będzie miała w swoim portfolio szeroki wachlarz imprez na żywo. Iluzjoniści właśnie świętują czwarty sezon show na Broadwayu – ich przyszłość pod skrzydłami Cirque du Soleil zapowiada się nad wyraz interesująco.