Akcja zima, gdzie zgłosić interwencje?

Akcja zima, gdzie zgłosić interwencje?

Mieszkańcy mogą przysyłać zgłoszenia o oblodzeniu i opadach, konieczności odśnieżania ulic i chodników bezpośrednio do dyspozytorni akcji „Zima” mailowo (interwencje24h@mpo.krakow.pl) i telefonicznie (12 646 23 61) lub kontaktować się bezpośrednio ze spółkami i służbami odpowiedzialnymi w danym zakresie.

Jednostki zaangażowane w akcję „Zima”:

  • MPO – koordynacja akcji, oczyszczanie dróg i chodników ze śniegu, lodu i gołoledzi, monitoring stanu dróg i reagowanie na zgłoszenia mieszkańców, całodobowe dyżury dyspozytorów
  • MPWiK – utrzymanie sieci wodociągowej, usuwanie awarii sieci, całodobowe dyżury, reagowanie na zgłoszenia mieszkańców, aktualizacje i raporty uzupełniane na bieżąco na stronie internetowej
  • MPEC – utrzymanie sieci ciepłowniczej, usuwanie awarii, całodobowe dyżury, reagowanie na zgłoszenia mieszkańców, aktualizacje i raporty uzupełniane na bieżąco na stronie internetowej 
  • MPK – zapewnienie sprawności komunikacji miejskiej
  • ZDMK – utrzymanie i oczyszczanie torowisk tramwajowych, usuwanie awarii
  • Straż Miejska – utrzymanie porządku i kontrola, przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców
  • ZZM – utrzymanie terenów zielonych, chodników i ścieżek rowerowych w parkach i bulwarach wiślanych

Kontakty dla mieszkańców

  • MPO – całodobowe numery telefonów:

12 646 23 61

interwencje24h@mpo.krakow.pl

  • MPWiK – całodobowe telefony i na bieżąco aktualizowana strona internetowa:

994

12 424 23 03

12 422 92 05

800 130 060

wodociagi.krakow.pl

  • MPK – całodobowe numery telefonów:

19 150

12 254 13 00

  • MPEC – całodobowe telefony i na bieżąco aktualizowana strona internetowa:

993

12 644 18 72

www.mpec.krakow.pl

  • Straż Miejska – telefony alarmowe:

986

  • ZDMK – całodobowy telefon:

12 616 75 55

  • ZZM– telefon 12 201 02 42

Info UMK

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności