Mieszkańcy mogą przysyłać zgłoszenia o oblodzeniu i opadach, konieczności odśnieżania ulic i chodników bezpośrednio do dyspozytorni akcji „Zima” mailowo (interwencje24h@mpo.krakow.pl) i telefonicznie (12 646 23 61) lub kontaktować się bezpośrednio ze spółkami i służbami odpowiedzialnymi w danym zakresie.
Jednostki zaangażowane w akcję „Zima”:
- MPO – koordynacja akcji, oczyszczanie dróg i chodników ze śniegu, lodu i gołoledzi, monitoring stanu dróg i reagowanie na zgłoszenia mieszkańców, całodobowe dyżury dyspozytorów
- MPWiK – utrzymanie sieci wodociągowej, usuwanie awarii sieci, całodobowe dyżury, reagowanie na zgłoszenia mieszkańców, aktualizacje i raporty uzupełniane na bieżąco na stronie internetowej
- MPEC – utrzymanie sieci ciepłowniczej, usuwanie awarii, całodobowe dyżury, reagowanie na zgłoszenia mieszkańców, aktualizacje i raporty uzupełniane na bieżąco na stronie internetowej
- MPK – zapewnienie sprawności komunikacji miejskiej
- ZDMK – utrzymanie i oczyszczanie torowisk tramwajowych, usuwanie awarii
- Straż Miejska – utrzymanie porządku i kontrola, przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców
- ZZM – utrzymanie terenów zielonych, chodników i ścieżek rowerowych w parkach i bulwarach wiślanych
Kontakty dla mieszkańców
- MPO – całodobowe numery telefonów:
12 646 23 61
- MPWiK – całodobowe telefony i na bieżąco aktualizowana strona internetowa:
994
12 424 23 03
12 422 92 05
800 130 060
- MPK – całodobowe numery telefonów:
19 150
12 254 13 00
- MPEC – całodobowe telefony i na bieżąco aktualizowana strona internetowa:
993
12 644 18 72
- Straż Miejska – telefony alarmowe:
986
- ZDMK – całodobowy telefon:
12 616 75 55
- ZZM– telefon 12 201 02 42
Info UMK