Dostałeś mandat? Będziesz mógł złożyć reklamację przez internet!

Dostałeś mandat? Będziesz mógł złożyć reklamację przez internet!

Już od 23 marca pasażerowie będą mogli złożyć reklamacje i skargi dotyczące wezwań do zapłaty za pośrednictwem internetu. Umożliwią to nowe przepisy, które niebawem wejdą w życie. Kraków, jako jedno z pierwszych miast w Polsce, jest już przygotowany do składania reklamacji w takiej formie. Został utworzony dedykowany adres e-mail: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl.

reklama

Zmianę umożliwi nowelizacja rozporządzenia ministra transportu i budownictwa z 24 lutego 2006 r.  które określa tryb rozpatrywania reklamacji. Reklamacje i skargi dotyczące wezwań do zapłaty będzie można przesyłać zdalnie. Będą one podlegały takiej samej procedurze, jak te składane w tradycyjny sposób (rozpatrzenie w terminie 30 dni).

reklama

– Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni, my ze swej strony staramy się, aby proces ten przebiegał jak najszybciej, bez zbędnej zwłoki. Dzięki adresowi e-mail, będzie można w kilka minut, bez wychodzenia z domu złożyć reklamację. To duże udogodnienie – powiedział Marcin Bonisławski, dyrektor Biura Kontroli Biletów w firmie Renoma.

Fot. YT/ZIKiT

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności