Już od 23 marca pasażerowie będą mogli złożyć reklamacje i skargi dotyczące wezwań do zapłaty za pośrednictwem internetu. Umożliwią to nowe przepisy, które niebawem wejdą w życie. Kraków, jako jedno z pierwszych miast w Polsce, jest już przygotowany do składania reklamacji w takiej formie. Został utworzony dedykowany adres e-mail: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl.
Zmianę umożliwi nowelizacja rozporządzenia ministra transportu i budownictwa z 24 lutego 2006 r. które określa tryb rozpatrywania reklamacji. Reklamacje i skargi dotyczące wezwań do zapłaty będzie można przesyłać zdalnie. Będą one podlegały takiej samej procedurze, jak te składane w tradycyjny sposób (rozpatrzenie w terminie 30 dni).
– Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni, my ze swej strony staramy się, aby proces ten przebiegał jak najszybciej, bez zbędnej zwłoki. Dzięki adresowi e-mail, będzie można w kilka minut, bez wychodzenia z domu złożyć reklamację. To duże udogodnienie – powiedział Marcin Bonisławski, dyrektor Biura Kontroli Biletów w firmie Renoma.
Fot. YT/ZIKiT
Dziś rolkarze opanują Kraków. Chwilowo wstrzymany będzie ruch [TRASA]
reklama Dziś, 25 kwietnia ulicami Krakowa przejadą rolkarze. Start wydarzenia zaplanowano …UTRUDNIENIA! Zderzenie tramwaju z samochodem dostawczym
Wprowadzono zmiany w kursowaniu niektórych linii tramwajowych w Krakowie. Doszło do zderze…Nocna akcja w Krakowie. Zatrzymano 23 osoby
W Krakowie miała miejsce wielka akcja policji i straży granicznej. W śledztwie nadzorowane…
Dziś rolkarze opanują Kraków. Chwilowo wstrzymany będzie ruch [TRASA]
Dziś, 25 kwietnia ulicami Krakowa przejadą rolkarze. Start wydarzenia zaplanowano na godzi…UTRUDNIENIA! Zderzenie tramwaju z samochodem dostawczym
Wprowadzono zmiany w kursowaniu niektórych linii tramwajowych w Krakowie. Doszło do zderze…Nocna akcja w Krakowie. Zatrzymano 23 osoby
W Krakowie miała miejsce wielka akcja policji i straży granicznej. W śledztwie nadzorowane…