Sieć sklepów Decathlon poinformowała wadzie jednego z produktów ze swojej oferty – sprawa dotyczy śpiworów dziecięcych FORCLAZ 10°.
Jak czytamy w komunikacie”produkt nie odpowiada pożądanemu poziomowi bezpieczeństwa”
„W ramach działań w zakresie weryfikacji bezpieczeństwa i wsłuchując się w głos naszych klientów, pracownicy marki QUECHUA uznali, że produkt nie odpowiada pożądanemu poziomowi bezpieczeństwa. Stwierdziliśmy, że – w bardzo rzadkich przypadkach – sznurek przy kapturze śpiwora może owinąć się wokół szyi dziecka, co z kolei może doprowadzić do wypadku.”
Sklep daje swoim klientom trzy możliwości odnośnie wadliwego towaru:
* można samemu dokonać naprawy śpiwora poprzez odcięcie sznurka,
* można oddać produkt do naprawy,
* można zwrócić śpiwór do sklepu i odzyskać pieniądze z zakupu.