Możliwość wynajęcia samochodu na minuty, Karta Podarunkowa, drugi Punkt Obsługi Mieszkańców, nowa aplikacja zakupowa i kolejne atrakcje dla najmłodszych – w ostatnim czasie krakowska Galeria Bronowice znacznie powiększyła ofertę usług, zarówno tych związanych z zakupami, jak i spędzaniem wolnego czasu. Wszystko po to, by wizyta w centrum handlowym była dla klientów jeszcze bardziej komfortowa.
Na parkingu Galerii Bronowice, na poziomie +2, pojawiły się specjalnie wydzielone miejsca parkingowe dla Traficar – samochodów w usłudze carsharingu, wypożyczanych na minuty. Galeria Bronowice jest pierwszym krakowskim centrum handlowym, które zdecydowało się na taką usługę. Samochód można wypożyczyć codziennie w godzinach funkcjonowania Centrum. Wystarczy pobrać odpowiednią aplikację, dopełnić formalności i komfortowo, samochodem, dojechać w dowolnie wybrane miejsce w mieście.
Kolejna nowość w ofercie to drugi Punkt Obsługi Mieszkańców, zlokalizowany na poziomie +1, o powierzchni 117 mkw. Przy okazji zakupów można tu załatwić ważne urzędowe sprawy, takie jak prawo jazdy i dowód rejestracyjny czy rejestracja i prowadzenie działalności gospodarczej.
– Ponad dwa lata temu w Galerii Bronowice został otwarty – pierwszy taki w centrum handlowym – Punkt Obsługi Mieszkańców. Usytuowany na 1 piętrze, tuż przy wejściu z parkingu, okazał się tak popularny, że zdecydowaliśmy się na przekazanie Urzędowi Miasta kolejnej lokalizacji, na tym samym piętrze, przy innym wejściu z parkingu. Decyzja sprzed dwóch lat, w ogóle o powstaniu takiego punktu, mogła niektórym wydawać się dyskusyjna, ale okazała się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Zadowolenie klientów, bardzo wysoki footfall w lokalu pokazały, że warto słuchać klientów i wykraczać poza utarte schematy – mówi Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice.
Kolejne, podjęte niedawno działania Galerii Bronowice, także mające na celu poprawę jakości i komfortu zakupów, to zamontowanie stacji ładowania telefonów komórkowych, stworzenie dedykowanej aplikacji zakupowej oraz Karta Podarunkowa – dodatkowe udogodnienie dla klientów, dzięki któremu zakupy mogą być wygodniejsze, a przygotowywanie prezentów na święta czy inne okazje – zdecydowanie łatwiejsze. To również kolejny krok ku poszerzeniu i dostosowaniu oferty do potrzeb i oczekiwań klientów.
Galeria Bronowice nie zapomina również o najmłodszych – wiosną, na poziomie +1, przygotowany został Kącik Filmowy – specjalne bezpłatne miejsce, gdzie maluchy, czekając na rodziców robiących zakupy, mogą obejrzeć bajki.
– Czasy, gdy centrum handlowe spełniało funkcję miejsca tylko na zakupy, już dawno odeszły do przysłowiowego lamusa. Trzeba nie tylko słuchać klientów, ale i wychodzić im naprzeciw, proponować coś nowego, zaskakiwać. Cały czas staramy się myśleć o tym, jak jeszcze możemy poprawić komfort pobytu w Galerii Bronowice. Cieszę się, że często, jako pierwszym w mieście czy w regionie, udaje się nam wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które cieszą naszych klientów. Wszystko to sprawia, że jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni na krakowskim rynku, a klienci chcą – i lubią do nas wracać – podsumowuje Aleksandra Rzońca.
Mat prasowe