Uwaga klienci tego banku! W ten weekend wyłączą systemy informatyczne!

Jak informuje Alior Bank  od 24 do 27 marca br. do godz. 6.00 planowane jest zakończenie operacyjnego połączenia Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH. Wiąże się to z koniecznością wyłączenia w tym okresie systemów informatycznych oraz z ograniczeniami w dostępie do produktów i usług bankowych. Od 27 marca br. pełna obsługa klientów wywodzących się z Banku BPH będzie dostępna w placówkach oznakowanych logo Alior Banku, na infoliniach Alior Banku oraz w bankowości internetowej, do której można się zalogować za pośrednictwem strony https://www.aliorbank.pl.

W piątek, 24 marca br. o godz. 14:30 zostaną wyłączone: bankowość mobilna dla wszystkich klientów oraz bankowość internetowa dla klientów biznesowych, a o godz. 17:00 bankowość internetowa dla klientów indywidualnych i Biura Maklerskiego, przejętego z Banku BPH. Klienci nie będą mogli realizować przelewów oraz płatności internetowych (dotyczy to również szybkich płatności „Przelew z BPH” w sklepach internetowych i na platformach aukcyjnych).

Oddziały oraz placówki partnerskie oznaczone logo Banku BPH będą pracować w piątek, 24 marca br. w standardowych godzinach (odpowiednio do 17:00 lub 18:00), ale w części z nich obsługa gotówkowa (wpłaty i wypłaty w kasie) będzie dostępna tylko do godz. 13:00, natomiast w pozostałych nie będzie dostępna przez cały dzień.
 
Infolinia będzie działać w trybie informacyjnym (bez możliwości realizacji transakcji) od godz. 17:00 w piątek, 24 marca br., do zakończenia procesów związanych z połączeniem – 27 marca br. do godz. 8.00. Dyspozycje związane z zastrzeganiem kart będą dostępne bez zmian, całodobowo.
 
Infolinia Biura Maklerskiego także będzie działać w trybie informacyjnym (bez możliwości realizacji, modyfikacji czy anulowania zleceń, a także przyjmowania dyspozycji) od godziny 17:05 w piątek, 24 marca br., do zakończenia procesów związanych z połączeniem – 27 marca br. do godziny 8:00.
 
Przez cały okres niedostępności systemów bankowych klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi Visa i Mastercard,tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.
 
Przywrócenie dostępu do usług bankowych planowane jest na 27 marca br. na godz. 6:00, przy czym od tego momentu klienci wywodzący się z Banku BPH będą logować się do systemów bankowości internetowej Alior Banku, za pośrednictwem strony https://www.aliorbank.pl , po wybraniu przycisku „Zaloguj”. Obsługa tych klientów będzie dostępna w oddziałach i placówkach partnerskich oznakowanych logo Alior Banku oraz na infolinii:
  • 19 502 – dla klientów indywidualnych, mikro i małych firm,
  • 801 274 274 (z telefonów stacjonarnych) lub 22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicy) – dla średnich i dużych firm,
  • 19 503 – dla klientów Biura Maklerskiego.
Klientom biznesowym, którzy po fuzji operacyjnej będą korzystać z systemu bankowości internetowej dla klientów biznesowych (zwanego wcześniej BusinessNetem), w terminie późniejszym zostaną udostępnione: aplikacja mobilna oraz usługa szybkich przelewów „Płacę z Alior Bankiem”
Więcej informacji : TUTAJ
info Alior Bank
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności