Jak informuje Alior Bank od 24 do 27 marca br. do godz. 6.00 planowane jest zakończenie operacyjnego połączenia Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH. Wiąże się to z koniecznością wyłączenia w tym okresie systemów informatycznych oraz z ograniczeniami w dostępie do produktów i usług bankowych. Od 27 marca br. pełna obsługa klientów wywodzących się z Banku BPH będzie dostępna w placówkach oznakowanych logo Alior Banku, na infoliniach Alior Banku oraz w bankowości internetowej, do której można się zalogować za pośrednictwem strony https://www.aliorbank.pl.
W piątek, 24 marca br. o godz. 14:30 zostaną wyłączone: bankowość mobilna dla wszystkich klientów oraz bankowość internetowa dla klientów biznesowych, a o godz. 17:00 bankowość internetowa dla klientów indywidualnych i Biura Maklerskiego, przejętego z Banku BPH. Klienci nie będą mogli realizować przelewów oraz płatności internetowych (dotyczy to również szybkich płatności „Przelew z BPH” w sklepach internetowych i na platformach aukcyjnych).
- 19 502 – dla klientów indywidualnych, mikro i małych firm,
- 801 274 274 (z telefonów stacjonarnych) lub 22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicy) – dla średnich i dużych firm,
- 19 503 – dla klientów Biura Maklerskiego.