Telefoniczna informacja medyczna

Telefoniczna informacja medyczna

Infolinia będzie udzielała informacji w dotychczasowym zakresie m.in.: czas oczekiwania na świadczenia medyczne, godziny pracy aptek, nocna i świąteczna pomoc medyczna, szpitalne oddziały ratunkowe, ambulatoryjna opieka specjalistyczna, podstawowa opieka zdrowotna, programy polityki zdrowotnej finansowane przez Miasto i NFZ.

Ponadto (w okresie 25 lipca – 2 sierpnia) zakres udzielanych informacji zostanie poszerzony o informacje o zabezpieczeniu medycznym dla uczestników Światowych Dni Młodzieży na podstawie danych przekazanych przez Wojewodę Małopolskiego i Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, w tym o polowych namiotach szpitalnych, pieszych i zmotoryzowanych patrolach medycznych, organizacji opieki zdrowotnej w tym czasie. Liczba stanowisk obsługi zostanie zwiększona do 10.

Numer 12 661 22 40 pozostaje bez zmian.

Przypomnijmy; nadzór nad działalnością Całodobowego Telefonu Informacji Medycznej sprawuje Biuro ds. Ochrony Zdrowia UMK. Miesięcznie udzielanych jest średnio ok. 11 000 informacji. W ubiegłym roku pracownicy infolinii udzielali najczęściej informacji na temat poradni specjalistycznych, szpitalnych oddziałów ratunkowych oraz badań profilaktycznych. W ciągu roku z infolinii korzysta blisko 130 tysięcy krakowian.

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności