Prawdziwe Produkty – targi zdrowej żywności

Prawdziwe Produkty – targi zdrowej żywności

„Prawdziwe Produkty” to inicjatywa zajmująca się promowaniem i sprzedażą produktów wiadomego pochodzenia, najwyższej jakości o naturalnym składzie, dostarczanych głównie przez miejscowych wytwórców i rolników. Pierwsze targi zdrowej żywności w Dworku Białoprądnickim rozpoczną się w niedzielę (21 czerwca 2015) w godzinach od 10:00 do 17:00 i będą odbywać się cyklicznie przez kolejne niedziele w sezonie.

Targi Prawdziwe Produkty to możliwość zakupu naturalnego jedzenia dla rodziny z produktów ekologicznych, naturalnych, regionalnych m.in. ekologiczne warzywa, owoce, wędliny, oleje, oliwy, a także naturalne soki tłoczone na zimno, syropy, przetwory, sery, pieczywa, ciasta, kawy, herbaty, zioła, przyprawy i inne. 

Celem przedsięwzięcia jest promocja zrównoważonego stylu życia oraz aby żywość naturalna, wiadomego pochodzenia była szeroko dostępna dla krakowian i mieszkańców miast.

Na Targach „Prawdziwe Produkty” klienci mogą poznać wystawców i rolników, porozmawiać z nimi, dowiedzieć się jak są uprawiane i wytwarzane produkty, które od nich kupują.

Zarówno skład jak i metody wytwarzania Prawdziwych Produktów, które oferują Wystawcy na Targach, oparte są o sprawdzone przepisy, naturalne składniki, a wytwarzane są często tradycyjnymi metodami bez użycia szkodliwych dla zdrowia i środowiska substancji. Są to również certyfikowane produkty BIO / EKO.

MISJĄ Targów Prawdziwe Produkty jest oferowanie szerokiego wyboru wysokiej jakości produktów, ekologicznych, naturalnych, regionalnych, lokalnych, tradycyjnych, po takich cenach, aby jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić, kupując je bezpośrednio od producentów.

CELE, jakie stoją przed tą inicjatywą w ramach realizacji kolejnych edycji Targów „Prawdziwe Produkty” to:

• współpraca i promowanie rolników i wytwórców wysokiej jakości produktów ekologicznych, naturalnych, regionalnych, lokalnych, tradycyjnych

• tworzenie miejsc zakupów żywości i produktów wiadomego pochodzenia

• pobudzanie świadomości i rozpowszechnianie wiedzy na temat zrównoważonego stylu życia i świadomego odżywiania się, prezentowanie pomysłów dotyczących produktów i usług, inspirowanych tym, co zdrowe, naturalne, ekologiczne i lokalne

• umacnianie relacji pomiędzy mieszkańcami miast i wsi.

reklama
Załaduj więcej powiązanych artykułów
Wczytaj więcej Aktualności